brewhouse , johan palm (y)

Hejhej , sista gången för iår som jag såg Johan Palm antagligen . Lite sorgligt :(
Jag var tvungen att köpa en tröja igår som jag kommer använda mycket som 'mys' tröja :D
framsidan och en nyvaken jag ^^

baksidan , johan palm skrev det igår ;)

Tillsist , nyvakna jag igen :)

 

Hade det super skoj igår med Nicole , synd att han inte kommer på nickelodeon dagen till Liseberg , jag har ju längtat efter det hela sommarlovet :'( 6september var ju ett datum som jag hade bankat in i huvudet .
Någon rik snubbe här som kan övertala honom att komma till Liseberg den 6september? ;)
aja , jag hade en rolig dröm om honom inatt  :D







nicole och johan :)
sötaa .

sötsaker

skriv en gullig komentar här ! :) :

Namn:
jag är bäst!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

sötsaker:

Trackback
RSS 2.0