Godmorgon fredag .

godmorgon , fredag idag och lovet är snart slut :(
så helgen kommer la gå åt till läxa jag inte har gjort än , men idag ska jag ha kul har jag bestämt ! :D
inte bara sitt framför datorn och låta tiden rinna iväg .

va ju på bio igår med familjen , filmen höll typ på i över 2 timmar , men jag somna inte så den måste ju vart bra ;)
benjamin button .... och någonting mer hette den , Brad Pitt spela huvudrollen iaf .
jag kom hem vid klockan 12 , och låg uppe och smsa men jag somna mitt i ett sms .



kommer lite vinter bilder snart , om jag har någon nytagen ;)



sötsaker
Postat av: Nicole

Vill se ! Vill se ! vill se ! vill se ! :D <33

2009-02-13 @ 19:50:55
URL: http://niicolefelicia.blogg.se/

skriv en gullig komentar här ! :) :

Namn:
jag är bäst!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

sötsaker:

Trackback
RSS 2.0