SPORTLOV .

hejhej , ett tagsen jag skrev nu . Men har bestämt mej för att börja igen ;)
 Men finns så mycket annat jag vill och måste göra på veckorna , jag har haft lite otur med lärare och har massa läxor , sen så går ju såklart kompisar före datorn :D <3
under lovet har det vart massa kompisar hela tiden nästan , men idag blir det nog bara familjen , vi ska på bio i borås lite senare . Vart i borås 3 gånger denna veckan då :D

köpte jätte sköna tröjor i borås .
 
allt jag har på mej kommer från gina tricot typ :)

ps. haha , min tapet i bakrunden ..

sötsaker
Postat av: sofiee , :D

Fiinaa bilder anniiee ;D

och jättesnygg blogg ((: <33

2009-02-13 @ 16:40:57
Postat av: Linn.

du är ju så fruktansvärt söt ! :)<3

2009-02-20 @ 19:21:39
URL: http://thisgirlslife.blogg.se/

skriv en gullig komentar här ! :) :

Namn:
jag är bäst!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

sötsaker:

Trackback
RSS 2.0