Tyra Banks

jag kollar på ett pogram om Tyra Banks ! :D
Hon är riktigt grym , och det känns verkligen som hon alltid har valt rätt .
Hon är så modig med , blev ju model när hon var 15 typ ! :o jag är det om 2 år , och jag skulle inte kunna föreställa mej på ett omslag .
Jag skulle gärna pröva att bli fotad någon gång , eller få fota  :)

Och jag älskar hennes pogram top model , som nästan alla gör :D
haha , jag har nog sett dom 4 sista 2 eller 3 gånger om ;)


okej , haha , jag är ingenting mot hon ! :D

Bilden på mej är tagen idag , :)

sötsaker
Postat av: Linn

Tss Annie..! Du skall veta att du är sjuuukt snygg, du kommer lyckas som modell om det är det du vill göra ! Du ser ju ut som en riktig modell ju! ;o



//kramkram Linn(: <3

2009-01-23 @ 22:10:00
URL: http://thisgirlslife.blogg.se/
Postat av: NikkiPikki !

Annnnie !!! den bilden var faktist finare än tyras ! du är finast ! :D <333

2009-02-13 @ 19:48:22
Postat av: sofiee . ;D

aanniiee, jag bah älskar dinaa bilder (:

dom e jättesnyggaa . ;D <333

2009-02-14 @ 09:48:22

skriv en gullig komentar här ! :) :

Namn:
jag är bäst!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

sötsaker:

Trackback
RSS 2.0