godmorgon tandläkaren .

Tandläkaren idag , måste gå dit typ 8.30 så missar det mesta av matten :)



Idag har jag på mej en julklapp , paul frank tröja :)

Ursäkta bilden , den är inte tagen idag och jag hade ingen annan tyvärr .

tröjan kommer från zoovillage.com , 760:-
Såg nyss att dom hade tagit bort tröjan jag har ,
så den finns inte kvar i grått :(
Tycker att den var snyggast .


Jag har inte nått ont i armarna sen igår , på boxningen :D
Bara ont i magen efter alla situps eller hur man skriver det ;) ..

Har lite ont i skulderbladen märkte jag nu . Aja , mycket värre kunde det vart .
Har inte vart ute och joggat på hela veckan , måste bättra mej med det . Bloggen har liksom tagit över den tiden jag var ute och jogga innan .

Nu ska jag snart ta fram frukost , sen ska jag borsta tänderna som bara den . Dom ska bli super fina till tandläkaren ;D              
puuss *


sötsaker

skriv en gullig komentar här ! :) :

Namn:
jag är bäst!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

sötsaker:

Trackback
RSS 2.0