godmorgon tisdag .

Hej , nu har jag skrivit det här 3 gånger , men varje gång jag ska trycka på 'infoga bild' så låser sig hela skiten , så denna gången riskerar jag inte att trycka på knappen , så ni får klara er utan bild .

Sitter här och lyssnar på musik . The pussycat dolls & snoop dogg .
Snart ska jag äta frukost  , fast inte alls sugen på mat just nu .
Igår blev det junis iaf , jag hann inte med till Per . Lite glada borde dom ju bli , alla fick en liten större tårt bit var ;)
På junis köpte vi pizza , några spruta påskmust och grädde , han  som nästan åt upp all grädde var laktosintolerant , så han hade det nog mysigt inatt ;)
Men det var kul där . Oj , nu kom jag på att vi har läxa tills idag som inte jag har gjort , så får la ta och läsa igenom den en gång nu . Läxa suger oftast .
Här skulle egenligen bilden va ;) men tar den någon annan gång !
<33

sötsaker
Postat av: Kandii

fin blogg du har :) kommer defenitivt kika in igen.

2009-03-03 @ 16:06:27
URL: http://kandiis.blogg.se/

skriv en gullig komentar här ! :) :

Namn:
jag är bäst!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

sötsaker:

Trackback
RSS 2.0