torsdag

Godmorgon , förlåt att jag inte blogga mer igår men kom hem vid 10 tiden :)
Nicole och jag hade det både mysigt och kul !
På kvällen kolla vi på twilight , hann inte se sluten men den var as bra annars , måste se slutet med dej Nicole .
Så ibörjan märkte jag att jag kände igen allt , så märkte jag att jag faktiskt har läst bärjan av den boken , gjorde det på jullovet men var tvungen att lämna tillbaka den till bibliotekt  . Haha , så idag ska Nicole låna den boken .

Sen så var vi ju lite smått galna som vanligt ;)
Behöver ju inte gå in på detaljer , men sjunka i lera och elda bajskorvar är ju inte helt normalt ;)

foto : jag
hihi , får se om jag hinner blogga något mer idag . puuss *
<3

sötsaker
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awu tack så mycket, jag lägger till dig direkt :)! allt bra annars? fina bilder på headern förresten :)

2009-03-12 @ 15:26:20
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

skriv en gullig komentar här ! :) :

Namn:
jag är bäst!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

sötsaker:

Trackback
RSS 2.0