BACK TO SCHOOL !



Hej ,
 ska tillbaka till skolan snart . Vi ska typ ha möte om vi ska samla ihop till en resa i 9an eller inte , fast det verkar som om det inte är så många som kommer , så vet inte om det blir något . Men det skulle vart väldigt synd , för jag vill verkligen hitta på något ! :D
Ska kanske klippa mej idag med om mamma hinner , hon som klipper mej . Ärligt , jag har aldrig vart hos en frisör , ALDRIG !  Det är faktiskt ganska ovanligt ;)
Ska kanske färga håret brunt i helgen med , fast lite tråkigt att färga det till en färg som typ alla har , men jag vill gärna pröva .
Imorn ska jag ha hand om mellanstadiediscot , blir kul :) <3


sötsaker

skriv en gullig komentar här ! :) :

Namn:
jag är bäst!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

sötsaker:

Trackback
RSS 2.0