Torsdag kväll , snart helg .

Kom hem från 'mötet' nyss , och vi ska samla in pengar , men det blir antagligen inte något jätte stort . Jag som ville komma ända ner till medelhavet ;)

Mamma ska klippa mina jätte slitna toppar nu , plattar håret varje dag .
 Får nog ta några centimeter , men vill fortfarande ha kvar längden . :)


Här har ni en bild på mina brunaögon som jag helst skulle va blåa ,
men aja , jag får la vara glad för att jag har några ögon alls , ;)

Måste göra engelsan tills imorn med , inte börjat med den än .
Så har vi matteprov med , matte är inte mitt favvo ämne direkt ..





Nu ska mamma klippa mej , puusss * <3


sötsaker
Postat av: Nicole

kan jag vara med imon :)

PROV i matte trodde att det var en diagnos :O ;) <33

2009-02-26 @ 21:12:08
URL: http://niicolefelicia.blogg.se/
Postat av: Nicole

kan jag vara med imon? :D

PROV :O jag trodde att det var diagnos :O ;) <33

2009-02-26 @ 21:13:41
URL: http://niicolefelicia.blogg.se/

skriv en gullig komentar här ! :) :

Namn:
jag är bäst!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

sötsaker:

Trackback
RSS 2.0